LPAG

LPAG

piątek, 13 września 2013

Annyeong

Nie owijając w bawełnę powiem od razu czego dotyczy blog. Na blogu znajdą się treści homoseksualne, więc proszę; jeśli ktoś ma jakiś problem co do tego niech grzecznie opuści bloga i nie wraca.
Piszę jak piszę. Rewelacją nazwać tego nie można, ale opinię zostawiam czytelnikom. Będzie to moje pierwsze wieloczęściowe opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.
/ Nie licząc 3-częściowego KaiSoo: Nie zostawiaj mnie [KaiSoo] /
Pairingiem przewodnim jest KrisHo [Kris x Suho]. Tematyka szkolna, połączona z romansem, kryminałem, akcją oraz tajemnicą.

Tylko tyle jestem w stanie na razie napisać. Dodam za jakiś czas prolog jako wprowadzenie.

Enjoy to: Let’s play a Game.

2 komentarze:

  1. O jejciu, nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłaś w moje gusta. Krisho...mmm :) ja i tak shippuję każdego z Krisem, więc XD let's read :D

    OdpowiedzUsuń